Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BD 2 (Meissnera 5)
(3)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(1)
Wypożyczalnia BD67 (Abrahama 10)
(1)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(1)
Wypożyczalnia 78 (Majdańska 5)
(1)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(1)
Wypożyczalnia 100 (Zwycięzców 46)
(1)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(2)
Wypożyczalnia BD 34 (Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24)
(1)
Autor
Hinz Magdalena
(2)
Hopkins Amanda (1962- )
(2)
Jaroszewski Karol
(2)
Barron Sean
(1)
Borkowska Maria (pediatra)
(1)
Delaney Tara
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Melillo Robert
(1)
Micheli Enrico
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Roberts Jacqueline
(1)
Shaywitz Sally E
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Szewczyk Andrzej
(1)
Trusiewicz Marlena
(1)
Williams Katrina (pediatra)
(1)
Xaiz Cesarina
(1)
Zysk Veronica
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Rodzice
(2)
Nauczyciele
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Temat
Autyzm
(4)
Dziecko autystyczne
(4)
Dziecko
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Terapia zabawą
(2)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mózg
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjalizacja
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Poradnik dla nauczycieli
(3)
Poradnik dla rodziców
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-60649 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od wczesnych lat dziecięcych zmagali się z trudnościami wynikającymi z autyzmu, ale obecnie Temple Grandin i Sean Barron to osoby szczęśliwe, znane i spełnione w społeczeństwie. Osiągnęli ten sam cel, jednak drogi, którymi do niego dotarli, były całkiem różne. Zachowania społeczne Temple kontrolował jej logiczny umysł, podczas gdy zachowania społeczne Seana sterowane były przez emocje. Oboje ostatecznie pogodzili się ze światem społecznym i znaleźli w nim dla siebie miejsce. Dlatego też ich historie, sugestywnie ukazane w tej książce, są fascynujące i pouczające dla każdego – niezależnie od tego, czy jest osobą z autyzmem, opiekunem takiej osoby, czy po prostu interesuje go spojrzenie na społeczeństwo z perspektywy outsidera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywna komunikacja z osobami ze spektrum autyzmu to zbiór praktycznych porad dla specjalistów, przede wszystkim terapeutów i lekarzy. Autor, Paddy-Joe Moran, dzieli się własnymi doświadczeniami oraz odczuciami - opisuje, co sprawiało mu trudność podczas terapii, wskazuje, jakie sformułowania mogą być źle odbierane przez osoby z ASD, a także podpowiada rozwiązania, dzięki którym komunikacja może stać się skuteczniejsza i pełna szacunku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-61284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CESARINA XAIZ zajmuje się psychomotoryką i terapią rodzinną. Od 1983 roku pracuje z autystami i dziećmi z poważnymi trudnościami komunikacyjnymi. Przez wiele lat leczyła pacjentów w Regionalnym Centrum Rehabilitacji w uniwersyteckim Szpitalu św. Pawła w Mediolanie. ENRICO MICHELI to psycholog i psychoterapeuta, w latach 1983–2000 dyrektor Regionalnego Centrum Rehabilitacji uniwersyteckiego Szpitala św. Pawła w Mediolanie. Kształcił się w podejściu behawioralno-poznawczym, był wykładowcą i superwizorem w AIAMC (Włoskie Stowarzyszenie Analizy i Modyfikacji Zachowań). Jako jeden z pierwszych we Włoszech wprowadził do terapii wyniki najnowszych badań dotyczących biologicznego podłoża autyzmu, jest także propagatorem podejścia edukacyjnego w terapii. Założyciel komitetu na rzecz rzetelnego informowania o autyzmie, wraz z rodzinami z Lombardii uczestniczył w regionalnym ruchu wspierającym rodziców dzieci autystycznych. Podczas wspólnej pracy w Centrum Rehabilitacji w Mediolanie Cesarina Xaiz i Enrico Micheli stworzyli model oceny i terapii wspierającej rozwój podstawowych umiejętności społecznych u osób z trudnościami. Ich wnioski zostały zaprezentowane w 1998 roku w oddziale TEACCH na Uniwersytecie Karoliny Północnej. Współtworzyli stowarzyszenie Areté i przez lata prowadzili działalność propagującą podejście psychoedukacyjne w terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej